Eskort CEYDA

Merhabalar beyler ben Malatya Escort Bayan Ceyda ;

ADIM : CEYDA

TELEFONUM :0538 xxx 96 xx

YAŞIM : 25

BOYUM : 1.71

KİLOM : 61

SAÇ RENGİM : KUMRAL

TEN RENGİM : BEYAZ

GÖZ RENGİM : YEŞİL

Fiziğine ve çekiciliğine fazlasıyla güvenen escort bayanım.Hijyen ve temizlik konusunda oldukça dikaktliyim.Karşıma gelecek

beylerinde aynı hassasiyet içerisinde olması beni mutlu eder.Görüşmelerimi kendi özel dairemde ya da şehrin seçkin otellerinde

gerçekleştiriyorum.Elit , saygın ve kibar beylerle görüşmek öncelik ttercihimdir.Ayarıntılı bilgi almak için numaramdan bana ulaşabilirsiniz

TELEFONUM : 0538 xxx 96 xx

malatya escort ceyda , escort malatya ceyda , malatya genc escort

  

12 Yorum a/e “Eskort CEYDA”

  1. ahmet 13 Aralık 201419:16

    sürekli arıyorum cevap vermiyosunuz ceyda hanım

    Cevapla
  2. fatih k 14 Aralık 201409:01

    arkadaşlar ben gittim malatyada en iyi çok profesyonel biri ön sevilmesi harika evi de kendi gibi tertemi çok güzel bi bayan malatyanın hepsine taş çıkarır seansı 150 tl ama drğer

    Cevapla
  3. fatih 09 Ocak 201512:42

    Dün gittim gayet hoş ve güzel bir kızdı çok kibar zaten istanbulluymuş beni hatırlamışsındır inş cnm

    Cevapla
  4. ozgur 12 Ocak 201519:12

    Her koşulda her açıdan Ceyda derim malatyada başka yok gidin gorun

    Cevapla
  5. erkan 21 Ocak 201500:59

    Giden arkadaslar fotograftakiyle farki varmi

    Cevapla
  6. ozgur 21 Ocak 201512:06

    Git arkadaş on numara

    Cevapla
  7. kaan 21 Ocak 201519:06

    Bugün gittim çok profesyonel aldığı paranın hakkını veriyor

    Cevapla
  8. Hakan 04 Şubat 201523:41

    Şartları nedir acaba arkadaşlar teşekkürler ??

    Cevapla
  9. fatih k 05 Şubat 201505:47

    arkadaşım seans 150 saat 300

    Cevapla
  10. mehmet kartal 07 Şubat 201517:31

    tavsiye ederim malatyadaki çoğu escorttan iyi muamelesi süper bana sorarsanız 1) nevşin 2) derin 3 ceyda derim

    Cevapla
  11. efe 08 Şubat 201511:51

    Giden arkadaşlara soruyorum. Vücut ölçüleri nasıl? Göğüs bel kalça oranı? Sevgili gibi yaklaşıyor mu? İlk defa bir escort bayana gideceğim. Özel olmalı 🙂

    Cevapla
  12. fuat z 20 Şubat 201511:43

    Arkadaşlar dün gittim çok iyiydi telefonunu açık bulmak zor ama muhakkak bir kerede olsa gidilmeli aradaki farkı sizde göreceksiniz çok kaliteli

    Cevapla

Yorum Yaz

  • Olgun Escort Asiye

    tarafından on 11 Kasım 2019 - 0 Yorumlar

    Malatya Olgun Escort Asiye Selamlar, hemen söyleyeyim (başlıkta da belirttiğim gibi) olgun escort bayanım, 43 yaşında ve esmer, 51 kilo… ama taş gibi bir kadınım. İnanın bana benle zaman geçirmek sizlere muhteşem hissettirecek, çok eğlendireceğim. Benle zaman geçirirken bir de samimiyetimle alakalı mutlu hissedeceksiniz, bundan eminim. Zaten olgun bir kadın olmam demek eğer işi bilmem […]

  • Havva Seksi Escort

    tarafından on 13 Kasım 2019 - 0 Yorumlar

    Malatya Havva Seksi Escort 34 yaşındayım eğer kadında kumral ten severseniz o zaman yosun yeşili gözleri, 91 61 91 olan fiziğiyle yani genel anlamda bedeni, yüz güzelliğiyle sizi gerçek anlamda memnun edecek kadınlardanım. Seksi escort bayan olmam demek sadece seksi yaşarken sizi memnun etmem demek değil… evet bu anlarda benle zaman geçirirken gerçekten de en […]

  • Kızıl Escort Karmen

    tarafından on 12 Kasım 2019 - 0 Yorumlar

    Malatya Kızıl Escort Karmen Merhaba ben Karmen, kızıl escort bayanım, 21 yaşındayım. Boş boş muhabbet etmek için burada değilim, telimi alacaklar yorum atar. Genç bir kızım, sınırsız sikişirim, bakire falan değilim ama götten de veririm. Tek bir erkekle zaman geçirir, yer sorumluluğunu ona bırakırım, evlerde de görüşmelerimiz olabilir ofislerde de ben bu anlamda üzmem ama […]

  • Saksocu Escort Gülfem

    tarafından on 07 Kasım 2019 - 0 Yorumlar

    Malatya Saksocu Escort Gülfem Selamlar tatlım. Kumralım, yeşil gözlerim ve 50 kilo olan 91 61 91 tenimle yıllanmış şarap gibiyim. 37 yaşındayım ama büyüleyici güzelliğime sen de kapılıp gideceksin. Öte yandan ben güzelliğimi hem sohbet hem de sevişme açısından hayran kalacağın bir performansla sana sunarım ama sadece sana! Grup seksleri yaşamam, sadece evimde, gecelik zaman […]

  • Eskort Numarası Bayan Şeyma

    tarafından on 08 Kasım 2019 - 0 Yorumlar

    Malatya Eskort Numarası Bayan Şeyma 28 yaşındayım, kumral ve ince bir genç kadınım ki anal seksi de severim. Anal seksin nedense koca kıçlılara daha çok yakıştığını düşünür bazı erkekler ama bence o erkekler daha önce 90 60 90 olan bir yeşil gözlü kumralla hiç anal yaşamamız, o nedenle saçmalıyorlar. 170cm boyu ve kadınlığıyla sizi her […]